In my life

In my life

söndag 1 juli 2012

Dag 1 på semestern


God morgon!
Första dagen på semestern och solen strålar. Känns underbart. Lika underbart var det dock inte att vakna av en ledsen Ville som med bestämda steg gick ner och sa flera ggr "Gå uuut" och försökte låsa upp dörren. Ögönen kändes fulla med sand och ner gick jag....06.30. Mmm va härligt haha.
Men när Pippi Långstrump sattes på och mamma skulle sitta i soffan så fick han mig att le.
Jag låter Ida få sova idag så kan vi köra varannan morgon med "sovis". Rättvist och behövligt.

Så nu sitter vi här på varandra, jag o Ville...bloggar med en hand - alltid lär man sig något nytt ;-)
Min andra hand har hand som snutte, nalle...eller nåt. Han är glad och är han glad är jag glad. *kärlek*




Morgonpigg kille



Idag ska vi ut på cykeltur och dra flera flugor i en smäll. En tur till skrylle och leka på lekplatsen.
Så turas vi om (jag och Ida) med att springa en slinga i skogen (5km) och sen lite styrka efteråt...sen byter vi. Så får barnen vara i parken med den andre, innan vi ska äta pannkakor i solen.
Känns som att det kommer bli en bra dag idag!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar