In my life

In my life

tisdag 3 juli 2012

Semesterns tredje dag

Vill börja med att gratulera min älskade storasyster som fyller år idag!
Hipp hipp hurra hurra hurraaaa för dig!
Hoppas vi ses nästa vecka, så får vi fira både dig och Ella.
Kram och kärlek




Tidig morgon idag... Ella vaknade redan 05.30 och för att försöka få fru och lillprins att sova lite till begav jag mig ut på powerwalk med Ella redan innan klockan 06.00.
Lite lagom trött är man men nu sover fru och jag ska få gå  o lägga mig om en stund också.
Rättvisa när den är som bäst hihi.

Igår kväll var Nina hos oss och åt mat som mitt hjärta gjort (som alltid). Goda kycklingspett, klyftpotatis och kalla dipsåser. Underbart gott var det, som alltid. Mat kan hon, min skatt. Jag kan inte :-P
Det var jättetrevlig kväll och mycket skratt, en del allvar, mycket skämt och lite planering i sommar. Utgång på Wonk och ett eventuellt besök på antingen Tivoli, Bakken eller Liseberg. Kul!

Idag blir det Malmö och leka i någon rolig lekpark tillsammans med Emelie och lilla Stella. Jag älskar Malmös lekparker. Sök på Google så får ni se deras tema-parker. I kväll blir det filmmys med hjärtat mitt. Såg Nobels testamente i förrgår. Riktigt bra film + att jag är svag för svenska kriminalare o liknande.




Dessa (ca.2 liter) jordgubbar/smultronen hittade vi på vår kvällspromenad.
Vi vet fortf inte om det var smultron eller jordgubbar....eller en blandning?
De smakade som smultron men var väldigt stora....men ändå för små för att vara jordgubbar.
Jumbo-smultron kanske? :-)
Goda var de i alla fall och räckte både till frukost, fikagott, smoothie och efterrätt igår.
Många var dem! #bärnärdeärsombäst#


Ha en fin onsdag allesammans...Lillelördag och allt :-)


Kram

1 kommentar:

  1. TACK, för grattishälsningen!
    Vi ses på onsdag! Puss & Kram!

    SvaraRadera