In my life

In my life

lördag 21 juli 2012

Zara levererar

En av mina absoluta favoritkedjor gällande barnkläder är ZARA. De har coola, fina, söta, tuffa, neutrala... Ja, det man önskar sig liksom :-)
Byxor är tufft här hemma. Antingen växer barnen fortare än fortast eller krymper dem. Dem är för korta i många fall i alla fall och det är bland  det.fulaste.jag.vet.
Hellre för långa så man kan vika upp...lite baggy. As snyggt!

Theodor börjar bli lång nu och är jättefin i tajtare jeans, typ stuprörsmodell. Ville är cool i det men är inte riktigt bekväm med det. Synd för dessa nedan hittade jag och de fanns i petrol/turkos, röd och senapsgul. Jättesnygga och låga fickor *me like*.

Theodor är den som har minst kläder av barnen. Har svårt att hitta kläder han vill ha. Det får inte vara för färgglatt och för barnsligt längre (enligt honom). Han vet vad han vill ha, den killen.
Ville har massa fina kläder + att han har massor som jag sparat sedan Theodor var liten och Ella... hon har så det räcker o blir över, hon också. Men det är ju det där med barnkläder *min drog*.



Ville hade vart jättefin i dessa. De fanns tyvärr inte i Theodors storlek.
 Dessa hade jag kunna tänka mig till både Ella och Ville. Baggy när de är som bäst ;-)


 Sliten look på bralls till Theodor. Slim modell

Stuprörsjeans till hösten. Skitsnygga till Theo, till ett par snygga pjux.

Gillade detta skärpet till Theodor. Sliten look.
Han tycker London är lite coolt eftersom Carl (Idas bror) jobbar där.
Inte vilket jobb som helst... är också stolt över dig Carl!


Ja, det får nog bli en liten runda till Zara framöver.

NU ska jag gå och lägga mig och se på film...eller se och se... Jag kommer nog att somna är jag rädd ;-)
Det blir i alla fall Liza Marklunds "Livstid".


Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar