In my life

In my life

torsdag 19 juli 2012

Bebismys

Igår började jag jobba igen. Det var jättekul att komma tillbaka och allt var som vanligt :-)
Igår morse kom min vän Agge och hennes dotter Natalie 3 år till oss. Det blev te och pannkakor + lite lek utomhus när vädret tillät. Jo, jag vet att man kan ha regnkläder men jag tycker det är trevligare att sitta ute och snacka när det är lite bättre väder ;-)

Även idag har jag jobbat. Väldigt lugnt på jobbet idag. Vi hann göra det vi skulle och lite till så...
När jag kom hem fixade vi tårta till grannarna som fick en liten flicka i fredags, Emelie. Leas lillasyster...Lea som brukar leka med Ville dagligen :-)
Vi hade även köpt kläder från Småfolk. Jättesött :-). Själva fick vi en box med godis som tack för hjälpen när de natten de åkte in, lämnade Lea till oss kl.03.00.
Det blev en mysig eftermiddag med massor av bebisgooooos. När Emelie bajjade så slogs jag och Ida om vem som skulle byta blöja hahaha.




Agge, min vän

Agge och Natalie från Helsingboooorg



Längtan efter bebis växte ett litet snäpp idag...Men nej, vi ska inte ha någon liten.
Inte än ;-)

Tårtan vi kom in med...+ sång och paket såklart :-)

Lilla snäckan... 5 veckor för tidigt född, men ändå så "stor".
Stark liten tjej.

Både Ella och Emelie är födda fredagen den 13:e... TURdag!



Nu är lilla frun och tränar och barnen ska snart nattas. Sen ska vi kolla film i kväll. Svensk kriminalare (som jag älskar). Det är Liza Marklunds tre senaste som vi har att kolla genom, så vi får se vilken vi tar i kväll. Studio sex, Livstid eller Röd varg (eller vad den hette)?...

I morgon är det jobbelijobb igen och även då börjar jag klockan 07.00 *snark*.

Kram!

1 kommentar:

  1. Tack för filmtipsen! Då har jag och mannen en kommande filmdejt tillsammans. <3

    Sussa gott!

    Kram Maria m fam

    SvaraRadera