In my life

In my life

tisdag 10 juli 2012

Scrap

Vi knepar och knåpar här hemma för att få till det fint i barnens album. Jag önskar själv jag hade haft ett fint scrap album på mig när jag var liten. Jag hoppas barnen uppskattar det när dem blir stora och inser hur mycket tid deras mammor la ner på att ge dem något fint att se i deras barndom ;-)
Dessutom tycker jag det är jättekul att göra sånt här. Nu scrappar vi inte alla kort vi har för då hade vi fått sitta med detta på heltid tills vi blir 85 ;-) ... men vissa kort bara vill man göra något mer med än bara sätta in dem i ett vanligt album. Så här är de tre jag gjorde i förrgår kväll...






Tidskrävande hobby som vi får sitta med då barnen somnat eftersom hela köksbordet är fullt av dyra papper, små knappar, pillvänliga bokstäver och fantastiska fotografier på vårt guld. Våra barn.


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar