In my life

In my life

torsdag 26 juli 2012

Dallan och dess skönheter

Dagen har bjudit på 28 grader vindstilla i skuggan, vilket innebar BAD hela långa dagen även idag.
Vi intog vårt fina utomhusbad idag, då vi märkt att Ville älskar att bada i pooler jämfört med havet och sandstränder...och jag kan erkänna att den där sanden + mig + barn....är ingen bra kombo haha.
Sand precis....Överallt sen *typ fobi*...så att vara på gräs, kunna springa ner och doppa sig i sköna pooler och slippa få knaster i allt man äter, det gillar jag bäst. Havet är jag helst utan SMÅ barn ;-)

Vi hade jättemysigt i alla fall och Ville och Ella var i mest hela tiden i barnpoolen. Ida o jag turades om att bada i 50-meters bassängen med granntjejen som också var med.
De har dessutom en "matta" från kanten och ut i bassängen som man ska klara av att springa så långt man kan på, utan att trilla i. SKitsvårt för den viker sig och benen känns som bly haha. Men det var kul.
Ella, den orädda, trillade udner vattnet två ggr men upp igen och stå och utmana ödet haha...



Lurig...

De två vattendjuren!

Myser i solen... "Myyysigt mamma"

TJAAA!!

Min lilla fru som i morgon blir ett år närmare 30!
Mitt lilla lammkött haha ;-P

Wild & Crazy!

En del av fina Dalbybadet.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar