In my life

In my life

torsdag 26 juli 2012

Monna - Moster - Svägerska - Syster - Lovisa

Idag var det dags... Allas vår älskade Lovisa skulle komma. "Monna" som Ville säger sen han var mindre och inte kunde säga moster. Det har blivit Monna vilket gör att alla tror att Lovisa heter Mona, vilket i sin tur kan skapa lite problem vid dagishämtningar o.dyl :-)

Jag och Ville körde in till Lund för att hämta upp Lovisa och Ville, han var sååå taggad!
Jag hann inom H&M o kika lite och där såg både jag och Ville en snygg tischa som jag inte kunde motstå att köpa då han sa "Höfafaka mamma..Jag vill ha den mamma". Sjörövar farfarsfar för er som inte hajjade vad det stod. Pirater är livet just nu ;-)

Snabbt till stationen och väntade på tåget. Hemma fixade Ida maten (god sallad och laxfilé).
Riktigt gott var det! Filmmys för de där två när barnen somnat och själv ska jag fixa inför morgondagen...
Frugan min fyller år och det ska såklart uppvaktas! ;-)
Dock börjar jag jobba kl.07 i morgon bitti så det får bli tidig sång och paket hihi.
I morgon kväll kommer Nina med sina barn och ska vara här på kvällen. Jag, Ida och Lovisa ska ut och äta på Green Mango i Malmö. Thai restaurang som är väldigt poppis. Ska bli mysigt.


Ville i sin nya tischa

Solen i ögonen ;-)

Titta mamma... Tåget åker! E Monna stans??
- Hon kommer med ett annat tåg älskling... *förväntansfull son*

Toppenhumör idag trots feber i morse


Ääääntligen kom Monna! *kärlek*

Min fru borde bli kock på fritiden *stolt över henne*


Ville myser innan läggning. Han trillade ner från studsmattan idag.
Eller trillade och trillade... Han skulle flyga men det gick inte så bra.
Han blev jätteledsen och sa att Karlsson kan ju flyga ju?!
Ville vill också ha peller (propeller) och flyga.
Han var helt knäckt för det inte gick...inte lätt o vara liten :-)



Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar