In my life

In my life

söndag 22 juli 2012

Förmiddagspromenix

Idag kommer kusin Jenny och hennes sambo Niklas på besök. Min kusin som bor i Sthlm men som nu är nere i Skåne på semester. Så idag blir det våfflor m. grädde och jordgubbssylt. Nötter till mig haha.
Närå, jag får social-äta en i alla fall :-)

Ville har varit så snäll hela dagen hittills trots att han vaknade halv sex i morse. Han kanske borde sova middag idag *tänker efter*. Får ge ett försök till det efter lunch :-)
Jag märker så väl att när jag är hemma själv med honom så lyssnar han på det jag säger och lyder *oftast*...men så fort vi båda är hemma så testar han med ALLT. Och framför allt Ida.
Undrar hur han är när hon är hemma själv med dem? Vad jag vet så brukar han vara busig...
Mmm...jag står för att vara konsekvent och hård. Jag är älskad av barnen även om jag ryter i då och då.
Jag tror man måste det. JAG känner så i alla fall och för mig/oss funkar det :-)



Pinnar, bygga Duplo och leka pirat...Det är det som gäller i Villes lekvärld numera.

Å för den här lilla tussan...Hon hänger med på det Ville gör :-)


Lunch dax!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar