In my life

In my life

lördag 28 juli 2012

Nytt från H&M

Höstens nyheter börjar trilla in i butikerna. Jag längtar varje år tills det kommer in nyheter inför hösten samtidigt som ångesten kommer att det faktiskt snart är slut på sommaren. Igen. Redan?! Den har ju för sjutton nyss börjat....Eller?

Men för att få slut på lilla ångesten så räcker det att ta mig till ett shoppingcenter, Ge-Kås eller en helt vanlig stad där det finns butiker. Jag är sedan alltid lycklig när jag kommer hem, sen spelar det ingen roll om jag hittat grejer till mig, min fru, barnen, kläder, skor eller bara en deo.. Jag är glad ändå för jag har fått gå där jag trivs som bäst :-)  Så vill någon göra mig glad så vet ni... Hihi.

TIttade in på hm.com en sväng och där fann lite som jag så gärna ville ha till barnen i höst.


Dessa skor till killarna. I alla fall till Theodor. Ville vägrar nog.
 Dessa två var jättesnygga tycker jag, bägge två. Theodor tycker om jeans, linne & sådan här över.
Han hade en mörkgrå och en ljusgrå innan och de användes flitigt.



Gulligt nattlinne till tjajjsen. Jag har aldrig tyckt om nattlinne i och med de snurrar sig..men lite sött var det och regnbåge o allt ;-)




Så klart tjajjsen också ska ha sitt egna paraflax! Älskar rött med vita prickar på...


Å denna lilla skönheten...Passar perfekt att hänga på en krok i Ellas rum tills hon vill leka med den :-)



NU blir det film med Ida och Lovisa, sen nanar jag gott.
I morgon börjar jag jobba kl.07.00


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar