In my life

In my life

tisdag 10 juli 2012

Lite inspiration

På tal om inspiration i tidigare inlägg så har jag nu suttit bredvid barnen med en stor hög tidningar o bläddrat lite. Hittade lite smått och gott, samt fick jag en hel del tips och ideér.



Har ju funderat ett tag på hur vi ska göra i killarnas rum. Stilrent? Inget alternativ då de fortf är små.
Färgglatt? Till viss del, ja...  Retro? Ja, lite inne på det faktiskt.
Såg denna bilden där de tapetserat med gamla Fantomen tidningar på en del av väggen. Coolt tycker jag.


En sådan lampskärm har jag en tid velat ha till Ella...Likaså en gammal järnsäng som här
och nu när jag såg den söta klädhängaren över sängen vill jag ha en sådan också med hennes
söta små klänningar hängandes. Ja, ett retro rum till Ellsan... Det går nog frugan med på också, I think ;-)

Att byta ut trista knoppar i kök, på byråar och annat är alltid ett bra tips.
Blir ofta roligare än de trista standard knopparna

En sådan här hängare hade varit perfekt att ha inne i klädkammaren med våra skor.
Eller om det nu är till för pumps, så ändrar jag mig...till frugans skor ;-)
Hon har en hel del. Jag kör mest med street stilen jag. Äger dock ett par pumps ;-)

Nu har vi ett skrivbord till killarna men annars tycker jag det är fint att göra ett långt skrivbord där bägge två får plats. Kanske ett alternativ längre fram när båda kan sitta och pyssla/rita och så utan att kladda på allt annat utom på pappret. Så än så länge får vi ha plats för en. Bra sen när Theodor börjar skolan i höst.


Ja, det finns ju hur mycket som helst men jag hann inte kolla mer...

Nu ska jag väcka min lilla fru, sedan ska jag sticka iväg och träna.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar