In my life

In my life

måndag 9 juli 2012

Skånes fina beach - en utav dem alla

Igår var en fantastisk dag! Sol och 23 grader varmt. 23,5 om jag ska vara noga. Vi tog bilen till Lomma beach där sanden är alldeles vit och vattnet helt klart...Lite utomlands känsla. Eftersom det är så långgrunt så var vattnet helt ljummet en bit ut. Varmare här i havet än på Cypern då vi var där.
Många badade och Ville låg på rygg och njöt men sanden var inte lika poppis på killen.
Ella gick runt o sa "tja" till alla runt om, provade deras skor och studerade tjejerna som låg o solade o fnissade. Åt henne. Lite tjurighet har det varit hos henne de senaste dagarna och urkass i magen men igår kändes Ida tre kindtänder som är på väg upp, så där hade vi orsaken.
Kvällen igår var dunderskön ute och vi fixade ordning i trädgården...Klippte häcken, rensade ogräs och rensade i rabatterna. Jag tänkte att jag är väldigt glad att inte ha ett hus med stor trädgård. Det var kul i max en kvart...Nä, jag är ingen husmänniska. Inte än i alla fall, att tillägga.

När barnen somnat tog vi ner alla våra scrappsaker, alla foton och tog tag i att fixa vidare i barnens album. Samtidigt som vi lyssnade på sommarpratarna i P1 och åt lite potatisskuvar...som om inte McD hade räckt någon timme tidigare. Jag och Ville intog kvällsmaten där efter att ha varit sugen på deras jäkla hamburgare i 4 dagar. Jag behövde den...Hamburgaren alltså ;-)



Lomma Beach

Ville på Macce med nuggets och mjölk - egna önskemål.

Fotofix! Jag älskar att sitta med detta och önskar jag hann göra det oftare..
Hade velat ha en scrapvän haha... Ja, en så där vän man träffar varannan vecka en kväll och
bara fixar och snackar skit. Gud va kul! :-)


Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar