In my life

In my life

lördag 7 juli 2012

Pirat killen strike a pose

Som jag skrivit tidigare många gånger så är inte Ville den som vill vara med på kort. Kollar alltid bort när man ska ta och försöker man locka med att typ Karlsson på taket flyger förbi så...Närå, såna går han inte på. Han ska helt enkelt inte vara med på kort. Trist tycker en mamma som mig haha,.. men häromdagen hände något fantastiskt (i mammorna Bergmans liv). Ville skulle med mig till stan och ville själv vara pirat då vi skulle ner till leksaksaffären och kolla på piratsvärd och mycket annat...
Jag frågade om jag fick ta ett foto på honom och jo tack..han började posa!?
Stolt över sin outfit eller vad? Ja, jag vet inte men det verkade i alla fall så..
Ida hämtade den stora kameran och han fortsatte posa helt under egen kontroll haha.
Så underbart att se och vad vi skrattade och Ville, han var såååå nöjd!










Goa lilla unge!
Nu vet vi att du kan...när du vill...men vill, det vill du sällan ;-)


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar