In my life

In my life

torsdag 19 juli 2012

Kakor på G

Min mammas kusin är en liten pysselgumma som har pysselverkstad i Växjö.
Jag frågade om hon kunde virka kakor och sånt... Javisst, svarade hon och skickade en bild på detta efter en dag. Så nu väntar jag även på en lussebulle, en till dammsugare och en rosa liten tårta att ha till Ellas fina lilla kök :-)  Tack Gunilla!!




Jag har vart inne på en ny tatuering ett tag nu...vet bara inte riktigt vart jag vill ha den.
Antingen över mage/höft (troligtvis blir det där) eller på överarmen...men jag tror jag skulle
ångra den så nä, det blir nog under tröjan/linnet ;-)
Tycker även det är lite fint att göra en på insidan av fingret..typ såhär..


Nackdelen är väl att man tvättar sig så ofta att man får fylla i den desto oftare?
I don´t know, men jag gillar dem. Kanske blir en sån ändå hihi...


Kram banan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar