In my life

In my life

måndag 9 juli 2012

Malmö häng

Från megafint badväder till oktoberväder med jätteblåst! Så har dagen sett ut idag men det hindrade inte oss från att vara ute och leka. Vi tog efter maten en sväng till Malmö och lekte av oss på min bästa lekplats i Malmö. Jag älskar den! :-)
Den ligger vid Turning Torso och har stor yta och roliga lek grejer. Ella var inte rädd och slängde sig på magen ut i en rör-rutchkana och skulle åka om och om igen. Ville blev glad när vi kom dit efter att ha haft världens psykbryt pga den lilla nappen *gaaah*. Jag var nära att få ett bryt jag också kan jag tillägga.
Nu har vi nämligen bestämt att den där nappen den ingår i munnen vid tre tillfällen:
1. Vid bilåkning, 2. Vid vagnåkning, 3. Vid nattning.

Samma regler gäller Ella också och förhoppningsvis kommer det går lättare med hennes avväjning senare om hon börjar med de tillfällena redan nu. Jag förespråkar napp MEN att ha den i munnen jämt. No no..
Och har man blivit besatt så man skriker i en timme...då är det dags att vänja av kan jag känna.
Hur har ni det med nappar till era barn?



Glad Ella på väg till lekan


Gunga gillar båda kidsen....Stor & Liten

Ville och jag hade kapplöpning på hängbron som är nygjord.
Äventyrsbana en bit upp i luften. Kul, tyckte Ville!



Nä, vi vill inte åka hem!


Innan vi åkte hem gick vi genom skateparken...mitt favvohäng :-)
Jag hoppas verkligen sååå att jag kommer få hänga där med mina ungar.
Så coola de är, där dem hoppar och trixar *megagillar*


Ville kollar in de coola skate killarna


Nu har barnen lagt sig och än en kväll ska jag och frun sätta oss och scrappa..
har man väl kommit igång så! :-D


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar