In my life

In my life

söndag 15 juli 2012

Tennis träning

Jodå, bättre sent än aldrig som man brukar säga... och när jag säger att det är 18 år sedan jag stod sist på en plan med ett racket i min hand, så känner jag mig jävligt gammal. 18 år sen!!
Hmm...tur man inte blir äldre än vad man gör sig till ;-)

Har raggat tennis kompanjon  jättelänge och äntligen har ju nu funnit vår vän Daniel. Han gillade tennis och vi sammanstrålade i förmiddags och tränade en timme på Dalbys nya tennisplan. Riktigt kul!
Jag varnade Daniel innan att jag nog inte skulle träffa bollen *haha*... men jodå, vi hade ett bra spel.
Ja, det var verkligen kul och jag var jättenöjd efteråt...och hela dagen faktiskt :-)

Nu sa vi att vi skulle försöka träffas regelbundet och köra en timme. Så nu får man försöka hålla det också.. Bra rump träning kände jag efter 40 min ;-)





Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar