In my life

In my life

lördag 30 juni 2012

Snart semester...



Uppe med tuppen en söndag morgon som denna. Det känns....sådär kan man väl säga.
Somnade 01.15 i natt och det var tack vare en bra film som både jag o frugan satt o garvade till.
Hang-over (Baksmällan 1). Vår humor. Ja, det får bli 2:an på den också. Snart.

Min arbetshelg tar idag tag i sista dagen och dessutom två veckors semester på det nu. Skönt.
Igår fikade vi med bullar på jobbet som jag bakade (fluffigt goda som vanligt) och igår var det ju sommar ute igen, så det blev promenader och snack i solen. Terass i söderläge....vad kan man mer begära? :-)

Barnen var glada när jag kom hem och Ville klängde sig fast som en liten apa i famnen. T. o m läggningen gick bra och "mamma Cola" skulle nana kudden sa han när jag försökte smyga därifrån då ögonen hade solnedgångsblick. Klart jag ligger kvar lille älskling.... Njöt av varenda sekund och ett leende kom då han la armen om mig. Underbara son.



Bullfest bullfest hela da´n...



Bjuder på en verklighet. En osminkad arbetsmyra en hel vanlig fredag ;-)


I kväll ska Ida instruera i spinning så idag blir det ingen träning (heller) för mig, men nu på semestern ska jag komma igång igen. Måste för min egen skull.
Vi sa vi skulle ta långa promenader med barnen framåt kvällarna och cykelturer m. picknick också.
Min cykel har varit lite weird, men snart kan Ella få åka i bobiken igen. Kanske redan i morgon ;-)
Älskar min cykel och dess snygga sits! www.bikingbaby.se

Önskar en en fin söndag! Själv vet man aldrig vad vi hittar på, på jobbet.
Som sagt... Jag älskar mitt jobb och dess underbara kollegor.



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar