In my life

In my life

tisdag 31 juli 2012

Nytt på G

Ett steg mot ny förnyelse...som alltid i vårt hem *skrattar lite*... Ja, vi har nog ändrat/köpt/sålt det mesta undervåra 4 år tillsammans. Men förnyelse skapar kärlek i hemmet haha - enligt oss och våra barn tycker det är kul. Nu uppskattar inte bara Theodor det, utan även Ville påpekar att "va fiiint de ee mammaaaa".

Vi har ständiga ideér och dem är väl till att förverkliga....eller? ;-)



Pappelina matta - vändbar sådan. Välkommen till oss ;-)


Ja, vad har då Fantomen med det hela att göra?
Jo, serrni att det ska ni få se snart på bloggen ;-)


Och Heeej på er! Jag lovar, ni behöver inte vara oroliga, ni kommer
vara sååå snygga i köket och vi älskar er redan ;-)
Välkomna till er också!



På fredag åker jag till Sthlm och Pride, tillsammans med Lina som bjöd mig på tågresan upp. Tack Lina!!
Vi ska ut på fredag, parad och tanto på lördag och strosa runt i butiker på söndag. Hu underbart är det inte att gå på stan med en som har e x a k t  samma intresse och samma smak. Ja det är fasen läskligt hur lika smak vi har när det gäller inredning och ideér haha. Vi pratar om våra respektive ideér i munnen på varann.. Så ja, barnbutiker all in in stockolmo :-D


I morgon ska jag och tjajjsen på en liten tripp norrut...Vart? Det får ni se i morgon ;-)


Kram!



1 kommentar:

  1. .. Grymma stolar:) de har jag suktat efter ett tag...
    Kram:).

    SvaraRadera