In my life

In my life

onsdag 11 juli 2012

Kalas för Ellsan bellsan

Direkt från Leos lekland hem till tårta och presenter... Ja, det var så det var för lillsnäckan idag. Hon var med Ville och mamma Ida hela fm på Leos i Malmö och kom hem efter att syrran m. familj hade kommit. Så det blev kalas i onepiece innan tårtan åts..för sen blev det bara blöjan för Ella. Kladdmoster!
T.o.m tårtan blev en softvariant eftersom mina kära barn har lekt (läs slarvat bort) min sprits *grrr*... så kunde jag inte göra som jag hade planerat utan fick dra ut grädden och slänga på lite nonstop istället.
Jaja, den skulle ju ändå bara ner i magen så :-)  Dessutom var den riktigt god så det var bra i alla fall.

Barnen lekte jättebra. Ville och syrrans dotter Nellie som blev 4 år i mars, lekte hela dagen och kvällen och ville fortsätta ännu längre när de skulle åka. Det gjorde mig glad. Kul att se dem ha så skoj!
Ella fick massa fina presenter och en liten docka som hon kramade om och gungade från sida till sida med i famnen. Så söt... hon gillade den :-)
Det var jättekul att träffa syrran, då vi inte ses så ofta. Önskar vi bodde närmare varandra så vi kunde ses oftare. Nu får vi garva de stunder vi ses. Inte illa det heller ;-)



Lite snabbfika...Tacky tårta och kex. Dock var allt gott ;-)

Syrran med Oliver, som tyckte det var lite trist att inte Theodor var hemma..
Men han roade sig ändå med de små.

Mystjejen som blir firad IGEN att hon fyller 1 år!
Tredje gången gillt ;-)


Nellie gillade studsmattan och där hängde alla ungarna mest hela tiden  :-)
Jag är impad över Ellas balans. Alla hoppar och ändå ställer hon sig upp från sittandes
när det skumpar som värst.

Ville ser väldigt sur ut..men han leker bara pirat haha.. Allt är pirat i
hans värld nu för tiden. Höfafakah (sjörövare farfars far)

Vår lilla relax brud. Hon älskar att bara chilla... lilla divan, som Idas mormor säger haha





Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar