In my life

In my life

tisdag 2 augusti 2011

Sommardag





Morning!
Ser ut att bli ännu en solig och fin dag. Härligt! Ella sov hela natten och väckte mig först kl.06. Känns tidigt men okej då hon sovit från ca.22 igår. Resten i familjen sover och vi har ännu inte bestämt vad vi ska hitta på idag. Vi funderade på Helsingör men jag vet inte... Får se :-)

Igår kväll var jag ute och gick 75 min med Jessica, (Theodors kompisars mamma) och det kändes som vanligt skönt att röra på sig men som jag sagt tidigare...Promenader känns inte som träning utan bara skönt att komma ut. Idag el i morgon ska jag ta en löptur med Theodor på cykeln bredvid. Run Keeper ska då även användas också. Den appen gillade jag. kan rekommenderas :-)

Igår var vi i Åhus och badade i det gröna härliga havet och Theodor hoppade från ett räcke 2m från vattnet utan puffar. Helt galen men duktig! Kunde simma på djupt vatten!? Toppen :-)
Ville hade sandkrig med sig själv och såg ut som en liten pepparkaka då han rullat runt haha. Ella slappade i vagnen hela dagen, lugn som hon är och mammorna? Jo, vi badade också..mest Ida, vattendjur som hon är.

Med mig själv? Jo, kroppen börjar ta sig neråt men muskulöst glädjer den mig inte. Inte än. Har mindre tid för att träna och gymmet är ju det ställe ja bygger upp mig på. Ska köpa hem hantlar och gummiband tänkte jag så man kan köra hemma också. Måste! Vill!
har inte vägt mig nu på ett tag men har nog inte minskat så mycket mer än sist. Äter dock bättre mat.
Hade med oss fika igår, sockerkaka bullar samt pannkakor men jag åt inte nåt av det. Åt en macka men det tog också emot. Försöker att inte äta bröd alls men men....igår fick det bli det och frukt.

Nu blir det plankan en sväng innan alla andra vaknar. Får köra mamma-barngympa med Ella ;-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar