In my life

In my life

onsdag 31 augusti 2011

Rota minnesbilder och klädparty

Ska strax i säng. Ögonen svider och jag är förbaskat trött men jag sitter och letar upp gamla foton på mig och Theodor, som mama ville jag skulle plocka fram tills i morgon. Jag fick ett mess innan i kväll där det stod "Hej Carola. Vi ses i morgon, kram Lotta Gray". Lotta Gray, tänkte jag!? Det är ju den tjejen/mamman som jag länge följt hennes blogg och som hon kämpat mot den värsta sjukdomen jag vet - cancern. Lotta liksom...Coolt! Haha. Världen är allt bra liten. Vill ni kolla in i hennes blogg så finns den här.

Tidigare i kväll var jag på ett Pompdelux klädparty hos Janni i Helsingborg. Ett par trevliga timmar med såååå mycket fint till både tjejer och killar men minsta storleken var 80, så det kändes menlöst att handla något till Ella. Allra helst då de även var stora i storleken. Nä, det blir fler Pompis-party framöver så jag har nog tid att hitta något finfint då :-)

Nä, nu har jag hittat många kort. Har suttit o småfnissat lite också.. Vad tiden går fort! Theodor har verkligen förändrats, även om han är sig lik. Ni ska få se..

Natti natt! Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar