In my life

In my life

torsdag 11 augusti 2011

Fredagsträning

Träningen har legat lågt denna veckan tycker jag. Endast promenader men inte i den grad jag velat, så idag ska jag ut och springa. Ska bara vänta på att frun ska vakna så hon kan ha barnen hemma innan hon ska till jobbet. Sen blir det nog en powerwalk också idag, då Ville är på förskolan. Theodor tycker om att cykla när man är ute och powerwalkar, så en runda får det bli.

Fredag idag och frun ska träffa bardomsvänner i kväll efter jobbet, så det blir jag och kidsen all night long.
Får bli lite filmmys och popcorn till killarna. För mig blir det inget sånt, då jag unnat mig tillräckligt med godsaker i veckan. Skulle vara kul och se vad vågen visar nu...


Boxning med Idas syster förra veckan


 Efter min joggingtur förra veckan.


1 kommentar: