In my life

In my life

torsdag 18 augusti 2011

Tre små guldkorn



Bilder på mina tre små hjärtan från idag. Vi var ute på vår lilla mysiga gård och barnen lekte med grannarnas barn medan vi vuxna diskuterade och bestämde oss för en kräftskiva nu till helgen. Jag är glad att vi har så fina grannar. Alltid kan man be om hjälp av någon, låna något som är slut och ibland erbjuder dem sig själva att hjälpa till. Tacksamt värre!



Vilde Ville med sin lilla lintotts-kalufs som vi njuter av de sista dagarna innan
det åker av. På måndag närmare bestämt.

 Mamma! Kolla! Mammaaaa!



Ville gillar sin nya kepa han fick av mig i förrgår. På andra plats
kommer den blåprickiga hinken som huvudbonad.



Theodor kom ut först som Spiderman, sen som Batman och sist
men inte minst, Pippi Långstrump.


Han har alltid tyckt om att klä ut sig. Kanske för att jag har
klätt ut honom sedan han var 3 månader haha.. Först ut var han en tiger.


Ella låg i sin vagn och var hur glad som helst. Tillgjorda skratt är något
nytt som Ellan kommit på haha


Å så höga små glädjetjut då och då :-)


Hanna! Hon blev jättefin i tunikan och jag är jättenöjd :-)


I morgon är en ny dag och då ska hela familjen in till Lund på fm innan
Ida börjar jobba. Det blir en mysig start på dagen. Jag älskar när vi är VI.
Alla på en och samma gång. Min älskade familj med 100% kärlek.

Natti natt.




2 kommentarer:

  1. Åh va fin hon blev i tunikan och stumpisarna!! Ellen börjar nog bli bättre så en lekdejt får vi absolut till nästan vecka!! ska bli kul att träffa dina andra vildingar ;) happy freddag! kram

    SvaraRadera
  2. Så söt lilla Ella är i vagnen, helt underbar!! Hoppas vi kan få ihop en lekdejt nästa vecka!! ni får gärna komma till hbg om ni vill också!! kramar

    SvaraRadera