In my life

In my life

tisdag 16 augusti 2011

Min höst




Theodor på Öland, sommaren 2011
Nu känns det som att sommaren är över.... Tyvärr. Men på hösten brukar det hända saker och det hoppas jag att det gör även denna hösten. Förutom att Theodor börjar förskoleklass den 22 augusti, så firar jag och Ida 2 år som gifta (då vi gifte oss i Rådhuset -09) men bröllopsfest i kyrkan ska det bli så småningom... På kvällen den 22:e ska vi på bio som jag fick biljetter till ju och sen väntar jag även på ett mejl ang. en lokal reklamfilm som jag ska vara statist i. Anmälde mig även som statist i nya Wallander filmer som ska spelas in i höst (Wallander BBC). Synd det inte blir fler svenska...

Sen fyller ju killarna år i oktober så då blir det kalas. Kanske kan Ville få bjuda några tjejer detta året också hihi... Han ska ju bekanta sig med tre tjejer snart...Ellen, Emilia och Wilda. Tre små godingar som jag har träffat, men inte Ville. Inte än ;-)

Theodor ska få ha ett disco och bjuda alla sina nya klasskompisar. Theodors pappa som jobbar som DJ i Växjö om helgerna ska komma med äkta vara och spela för kidsen. Blinkande lampor, mixad musik, äkta DJ, korv med bröd, popcorn och stylade killar och tjejer... Kan det bli bättre för en 6-åring som tycker han är cool hihi.
Idag sa han att han inte önskar sig leksaker i present, utan kläder kepsar, armband, halsband och andra snygga grejjer. Det är min kille det *glad*. Han har alltid tyckt om att gå i butiker och föredrog att kolla kläder istället för stora slottet då vi vari Sthlm. Kul tycker jag som själv älskar barnkläder...som ni vet.

I morgon tänkte jag har lite fotosession med sessis och MrT. Ville är på förskolan så han får jag fota en annan dag. Inte så lätt att få med honom på bild. Kvicksilvret som min pappa kallar honom hihi.

Kram!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar