In my life

In my life

onsdag 3 augusti 2011

Höstens nyheter

Som ni vet är mitt största (tror jag) intresse barnkläder och inredning/fix till barn. Jag har ett par drömyrke och även om kanske butiksjobb inte låter som ett drömyrke så hade jag stormtrivts i en barnklädesbutik! Få fixa fint bland alla kläder, få hjälpa mammor, pappor, far-och morföräldrar, vänner och bekanta som ska köpa kläder till någon liten tjej eller kille. Få se nyheter komma in inför vår och höst, få packa upp, hänga snyggt, vika fint, skylta coolt och göra ett välkomnande intryck hos kunderna.
Hade jag haft mer stake i mig och någon rik idé hade jag lätt haft egen butik...men med nuvarande erfarenhet av att ha eget så är jag lite skraj. Men gud vad roligt det hade varit att få jobba med just barn och inredning till dessa små liv - barnen.

Här är några sjyssta nyheter jag vill ha till mina kids.

Converse, finns i både marint och i vitt. Assnygga tycker jag och hade vart en bra skol-och förskole-sko till mina killar.

Ett snyggt skärp från Levi´s som förutom vitt, finns i marint och rosa. Hade vart snyggt till alla coola jeans.
 Hur snygg är inte denna overallen, även den från Levi´s. Åhh.....

 Julklapp till Ella?
 Denna hade jag velat se Theodor i. Tycker den var jättesnygg! Ville hade ju fettat ner den direkt med sina knubbiga små leverpastej-fingrar hihi... Annars hade jag gärna sett bägge mina killar i denna skönhet.
 Dessa har jag kollat på länge men inte fått tummen ur.... Vill ha dessa på Ellas rum, men jag spanar vidare och se om jag hittar något "wow"!

Alla dessa ovanstående snyggingar kommer från www.babyshop.se och burkarna nedan kommer från www.houseofhedda.se
Det finns så himla mycket fint och nu till hösten ska jag fixa lite i barnens rum. Det gör vi nästan jämt ändå haha..men det är alltid kul att hitta nya ideér och fix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar