In my life

In my life

onsdag 10 augusti 2011

Ny härlig bekantskap

Idag är det verkligen höst i luften, vilket gör mig lite smått ledsen i hjärtat... Sommaren varade i juni, sen har det regnat och nu i augusti blev det höstkyla. Och framför mig ser jag den lååååånga iskalla vintern framför mig. Mysigt med jul och snö, ja visst! MEN jag är ju en sommarmänniska ut i fingerspetsarna, så jag vill inte ha kyla. Får hoppas det blir några varma dagar till i alla fall.

Igår hade jag,Theodor och Ella besök av min träningsinspiration till människa - Lovisa. Hon är grymt vältränad och jag har nog aldrig vart så peppad till träning sen jag började läsa hennes blogg då jag var gravid i vintras. Jag såg hur fit man kunde bli då hon hade bebis Baxter som då var 3 månader, nu 9 månader. Så jag blev peppad till max och igår då hon var här med sina killar, Baxter och Sixten som är 2 år, så visade hon lite hållningsteknik och ja, jag har ju mycket kvar om man säger så haha ;-)
Men jag ska tänka på och kämpa så ska jag nog också bli muskulös som jag vill bli. De finns ju där under all deg sedan efter graviditeten. Dock måste jag säga att jag har gått ner relativt mycket ändå på knappt 3 månader. Jag ska ta mina mått i kväll tänkte jag.


Glada lilla Ella i sin fina jeansklänning från Levis. Någon som vet vart man kan hitta sådana hårband hon har? Jag vet att H&M har haft men hittar inte det någonstans...? Detta har hon fått ärva av sin kusin så det kör vi på, men vill gärna ha fler färger så man kan matcha.

 Sixten och Theodor kollar på Toy Story 3. Älskar Lovisas stil på sina killar.
Ralph Lauren gör sig snyggt på barn..och vuxna.


Baxter som var hur go som helst! Litet charmtroll som hade sin bror som förebild :-)


Fina Lovisa "Lofsan", som jag hae väldigt intressanta samtal med. Är glad att jag lärt känna denna människa!


Ville vill gärna vara nära sin storebror och gosa som han själv säger. Gullungar!





Funderar på att anmäla Ella till babysim och Theodor till fotbollsskola. Ville ska i alla fall gå på Funky Kidz i Malmö. Lek och dans för småttingar. Det passar nog honom perfekt, han som gillar musik och att röra på sig/dansa. Finns mycket för de små...men det får inte bli för mycket för dem att gå på. Själv vill jag gå på tennis men jag vet inte... Tennis och klättring i kombination med styrketräning och löpning, det hade vart fint. Jag måste bara ha tiden. Tiiiiden??!!

Idag fick jag mejl från en tjej som vill ha med mig i en lokal reklamfilm som statist. Kul :-)
Jag tackade Ja, så vi får väl se vad det innebär. Skulle få mer info om en vecka.

Dax för mellanmål!

Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar