In my life

In my life

söndag 14 augusti 2011

Söndagsfix

Nyss hemkommen från gymmet där jag körde rätt hårt på överkroppen. Det var jag och killarna bland vikterna...tjejerna stod på löpbandet och gick? Varför gå inne när man kan gå ute? Jag körde i alla fall axlar, biceps, triceps och lite mage, men maxade på biceps idag. Kändes skönt.

Innan träningen var jag hemma hos Hanna och Ellen och hämtade Ellas mat jag glömde där tidigare i veckan. Vi satt och pratade en stund och Ella fick massa fina koftor och ett par söta strumpbyxor av henne. Tusen tack! Verkligen fint! *glad*
Vi ska ta och ses en dag snart med barnen. SÅ himla kul att man kan finna nya vänner så himla lätt med samma intressen...Tack vare att man bloggar! Helt otroligt sjysst tycker jag :-)
Får väl tacka Lofsan som tog dit mig från första början. Så från att ha fått en bloggvän fick jag helt plötsligt 4 nya på en och samma dag. Kul! :-)

I morgon är det vardag igen och en vecka kvar till Theodor börjar sin förskoleklass. Han tycker det ska bli spännande och han var med Ida på stan och köpte nya pennor och pennskrin häromdagen. Samma dag som T börjar skolan ska Ville premiärklippas hos frisören. Det blir en spännande historia ;-) Sitta still..Vad är det? Vi får hoppas det går bra. Han har sånt fint änglahår men tunt som bomull, så dax att klippa av det och låta det växa ut på nytt.
Nästa vecka ska vi även till Växjö på tisdagen, då det är begravning för min lilla älskade morfar. Det är bara Theodor av barnen som ska med. Ville och Ella ska få vara hos barnvakter på annat håll.

Kram och natti!

3 kommentarer: