In my life

In my life

onsdag 3 augusti 2011

Snart tre månader sedan

I morgon är det 12 veckor sedan Ella föddes genom ett planerat kejsarsnitt. Sex veckor sedan jag började röra på mig mer än försiktiga promenader. Fyra veckor sedan jag försiktigt började med styrketräning. Tyvärr har inte min tid på gymmet räckt till/blivit av så mycket som jag har velat. Det finns helt enkelt inte lika mycket tid längre att ge sig av då man har tre barn. Har försökt ta mig tid att röra på mig mer här runt om hemmet, såsom powerwalks och löpning och dessutom göra plankan i tid och otid. För lite av den bara...men det ska bli ändring på. Chins ska jag börja göra hemma nu också för att få tillbaka mina triceps lite smått. Alltså jag har helt raka armar nu för tiden och jag vet att jag kan bygga upp dem fort igen. Bara jag kör på.. Jag ska ta in min skivstång från förrådet igen och börja köra bröst, axlar, biceps och ben med den. Triceps har jag inte ork med den än...dålig styrka i den delen av armen. Tyvärr.

I eftermiddag blir det en löptur med Theodor som sällskap. Han cyklar före och "kör cross" medan mamma springer. Ska använda mig utav appen Running också. Den gillade jag skarpt.
Kanske löpturen blir nu på morgonen istället...får se. Ska gadda mig kl.11 också hemma hos Ullis. Coolt tt hon har börjat gadda folk tycker jag. Jag fick en tatuering av henne o Madde då jag fyllde år och jag har tre stycken på tur att göra och idag kommer nr.1 på plats.... JUST DO IT.
Theodor ska följa med och kika på...spännande ;-)  Han har sett det förr men han minns inte det då och att tatuera sig är ju något coolt i hans ögon, så han kan få vara publik under tiden.

Bilderna nedan visar precis innan snittet och nu, 12 veckor efter.
Ska ta mina mått och sedan göra upp mina mål. Längtar tills jag är jag igen.
Jag säger som Veronica Maggio..."Jag kommer"...


Lite skillnad på frillan också... :-)  Vad passar mig bäst tycker ni, lugg upp eller ner? Min ungdomsålder är på nedersta frillan. Får alltid visa leg då jag har kort hår haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar