In my life

In my life

lördag 6 augusti 2011

Åhléns




Här är den omtalade svampen i mitt förra inlägg. Den kommer från Åhléns och jag tycker den är så söt.


Snyggt påslakanset, även detta från Åhléns. Mönstret finns även i hakklapp. Den har vår Ville här hemma.





Jag tycker om Åhléns för de har så himla många olika stilar, designers och varumärken, speciellt i de större städerna. Jag har alltid tyckt bäst om Åhléns i Stockholm för att det är så stort och de har andra märken utöver bara Åhléns egna, men sedan jag flyttade till Skåne så har ju även Malmö många andra märken än enbart Åhléns egna.
Jag tycker att Name It som de har, har jättesnygga jeans och så har de MEXX, ESPRIT, ZEBRA och Elodie Details, som jag gillar. Ja, många fler märken så klart men dessa är nog mina favoriter, samt Didriksons på bra utekläder!
Vad har ni för favoriter gällande barnkläder utomhus?
Till vintern har Ville en fin overall från MOLO och Ella en overall från P.O.P. Theodor har vi inte hittat någon till än, men det kommer in så mycket nytt nu. Jag köper alltid för tidigt, då ja alltid ser något som är snyggare än det jag redan köpt....så i år ska jag vänta lite ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar