In my life

In my life

fredag 19 augusti 2011

Fotosession

Idag gick vi upp i lagom bra tid och åt gemensam frukost, vilket var ganska så mysigt då det för en gångs skull inte var massa gnäll och skrik från en viss liten Ville. När vi alla var klara så körde vi in till Lund och tog oss ner på stan en sväng. Vi tog lite kort på killarna och sedan gick vi ner till den stooora leksaksbutiken Jättekul där barnen gick och kollade in allt och lite till.

Lite kass väder idag..Inte regn men nära och så där lite blåsigt och kyligt. Inte skönt alls med andra ord. Nu sover Ville middag och när han vaknar blir det mellis och sedan blir det bullbak med vanilj i. Veronica Maggio i bakgrunden och jag får kanske ännu en gång frågan från Theodor vad "Jag kommer, jag kommer" betyder.. Vad frågar han det för liksom? Och vad svarar man? Ja, inte svarar jag den vuxna versionen i alla fall haha... När du ropar på mig och jag säger att jag snart kommer. Så betyder det.
"Aha", sa MrT och diggade vidare :-)


Theodor med Zacke och Wille igår, då det gick vilt till bland superhjältarna.

 Soffhäng med den ökända vattenflaskan


 Dagens Ella: Munkis från Gant, body från Lindex, byxor från P.O.P

 Dagens Theodor: Keps, cardigan och byxor från H&M, jacka från Hummel.


 Jag och storprins. Sista dagen på sommarlovet.


 Dagens Ville: Keps, cardigan, byxor och nitbälte från H&M, skor Nike.


 Mina fina små prinsar


 Godingar när de är som bäst.


 Kärleken...När den är som bäst. Älskar dig Ida!



Nu vankas bullbak med mina små bagare!

Kram



1 kommentar:

  1. Nu tar jag mig minsann tid att kommentera. Plaggen har kommit och jag är supernöjd. Så söt hon kommer bli!!

    När det vankas kalas kommer vi mer än gärna om vi känner oss ok. Ja, men tanke på lillasyster och så.

    Skönt med en lugn frukost för en gång skull. Hoppas det håller i sig :)

    Kram

    SvaraRadera