In my life

In my life

onsdag 17 augusti 2011

Fotosession






När jag skulle ut med Theodor och Ella och ta lite fina foton så ja...då började det så klart att regna. Det blev lite foton inne istället med Theodor är i den åldern där man måste fula sig hela tiden på kort, så det blev inte så många fina som jag hade hoppats på men men..haha.
Ella satt så fint i soffan och kollade in i kameran. Hon är så lik Theodor i sättet när han var liten, så det ska bli kul att se hur hon blir när hon blir lite äldre. Än så länge är hon ju lugn som en filbunke som T var, vilket jag och Ida tycker är väldigt skönt hihi. Får njuta så länge det varar ;-)

Nu ska jag laga lite köttbullar och sen ska jag ge mig på vanliga fika-bullar också som jag pallar. Är ganska så trött idag, då jag inte sov så många timmar i natt. Ella sov och resten av familjen också men jag var bara så himla pigg igår kväll, så jag kunde liksom inte sluta mina big brown eyes.

Nästa gång är det Ville som det är dax att ta foton på. På måndag ska vi klippa av hans fina långa hår, men det ska växa ut igen till nästa sommar hoppas vi på...i tjockare format. Nu är det som dreads och allt fastnar i det. Tunt, flygit bebishår som ska bli ett riktigt "barn-hår" :-)
Så som sagt....På måndag är det dags!

Btw...I morgon börjar Malmö-festivalen! Är det någon som ska dit? Vi ska men vet inte vilken dag än. Kanske drar dit på fredag fm/lunch med Theodor och Ella, sen ska vi dit hela familjen i helgen. Mysigt!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar