In my life

In my life

onsdag 17 augusti 2011

Ellas roomservice

Krokarna på plats över Ellas säng
Sitter och kikar runt lite på webbutiker. Innehållet inriktar sig till småttingarna i världen. Så klart :-)
Längtar tills jag kan fixa ordning på Ellas rum ordentligt. Idas syster har ju bott hos oss i sommar så hon och Ella har varit rumpolare och det har vart madrass och väskor så man har liksom inte gjort något där inne. Inte förrän i veckan då jag hängde upp krokarna jag köpte i Stockholm på Bruka Design. Hjärtekrokar som jag skulle vilja ha i större format också. De hade sjukt mycket fint där inne men hem med mig kom endast dessa tre krokar som jag redan då såg framför mig på Ellas vägg med tre små klänningar på. Hittills hänger det en klänning, en tunika och en prinsess-skylt.
Tunikan fick jag köpa av Hanna som har lilla Ellen.
Lofsan vill gärna se vad jag fick för fina kläder av Hanna till Ella men jag har redan hunnit lägga upp för stora på vinden och en kofta är i tvätten men nedan ser du lite i allafall :-)
Jag blev jätteglad Hanna! Tusen tusen tack!!!



Klänning från Ralph Lauren, napp och napphållare från Elodie Details och tunika
som jag fick köpa av Hanna, även den från Ralph Lauren.

Supersöt Ella-kofta från H&M som jag fick av Hanna.
Hur söt som helst!

Dundersöta strumpbyxor, även dem från Hanna.

Strumpbyxorna ska Ella få inviga i morgon tillsammans
med sin Lilla Grodan-bodyn från LUNDMYR och
sin ballong-kjol från P.O.P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar