In my life

In my life

tisdag 16 augusti 2011

BVC och feberkille

Ville vaknade i natt och varm varm. En vecka på förskolan och feber på schemat. Som väntat, tänkte jag yrvaken mitt i natten. Insåg sen att det var hans två hörntänder som är på väg upp, så det är nog därför han ätit extra dåligt och även fick feber.
Ella skulle till BVC idag på fm och få sin 3-månadersspruta och hon var så trött när vi kom dit så hon började gråta innan hon ens hade fått dem (en i varje ben) och hon grät så det gjorde ont i mig och hennes små tårar rann. Vi var där även igår och vägde/mätte Ellisen och hon vägde 6.500g och var 62cm lång. Hon hade 62 body på sig idag men den var lite väl urringad så... Nä, nu är det 68 i allt som gäller. Jag vill inte hon ska bli större nu, vår lilla loppa.

Har lagt ut två annonser på Tradera också på två bodys (från Villervalla och Molo) men tänkte lägga upp dem här också, om någon är intresserad!

I em blir det lite lek här utanför och sen i kväll när Ida slutat jobbet ska jag in o träna i gymmet.
På måndag ska vi på förhandsvisning på en svensk film, Försvunnen som jag fick gratisbiljetter till via RixFm. När jag bodde i Växjö och det alltid var såna grejjer så fanns det alltid i storstäderna så jag är så glad att man kan få ta del av såna saker nu när man har nära till Malmö. Så kl.21 på måndag ska jag o min älskade lilla fru på bio. Dessförinnan ska Theodor till Skolan på morgonen för första gången. Spännande dag för min lille kille. Han ser fram emot det. Mest ser han fram emot att få lära sig läsa sa han idag :-)

Dax att fixa mat till Ella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar