In my life

In my life

fredag 12 augusti 2011

Fredagskväll


Dagen började hurtigt och bra med intervallträning 6km. Min kondis är inte att leka med sen jag fick Ella men det ska bli ändring på den saken. När jag kom hem var fru och barn på förskolan och lämnade Ville. Hade ingen nyckel så vad göra? Jo, armhävningar och stretch så klart! 38 armhävningar blev det...dock bara 12 på tå haha. Men bättre det än inga alls. Minns då jag gjorde 25 varje morgon/kväll på tå utan att ens tänka på det... Det var tider det, men jag ska tillbaka ;-)

Jag, Theodor och Ella följde med Ida in till stan då hon skulle jobba. Lovisa kom förbi jobbet också och Ella-myste lite. Hon är välgosad den lilla snuttan! Theodor gömde sig bland frackar och lekte jägare med en gammal käpp. Kom åter igen hem då det var dags att hämta vårt lilla trots-troll. Han är enormt jobbig just nu och testar....ALLT! Allt är tvärtom, allt ska göras som inte får göras. Hånflin och så en liten spark i huvudet. Ja, gud...det är inte lätt just nu, det kan jag säga. Tack som f*n att Ella än så länge är lugn och tillfreds så man kan ta dessa testmoment till 100%. Hoppas det går över till jul haha. Önskar mig det i julklapp tomten!

Nu sover barnen, själv är jag sjukt trött så jag ska lägga mig nu, jag också. Ida är i Malmö och träffar vänner sen förr, så hon kommer hem sent.

Förresten Idas syster Lovisa och jag har lovat varandra nu att vi inte ska äta något godis fram till jul. Den som äter får ge den andre 500:-. Så det är nu bara popcorn, salta pinnar och chips om man nu måste ha något sånt att tugga på. Jag har faktiskt börjat knapra morötter. Det är tack vare graviditeten. Då käkade jag morötter och isbitar *yummi*




Bröderna Bergman morgonmyser framför "Bolli"


 Intervallträning avklarad!


 Mina tjejer!


 Lite biceps blev det också..Lika bra att köra på :-)


 Lovisa, Ida och Ella på "Fracko"




Nähä, nu är det nanedags för mamma C

Natti natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar