In my life

In my life

söndag 28 augusti 2011

Swedish match

God morgon! Ja, det blev en tidig morgon då Ella vaknade kl.05. Det var väldigt längesen hon vaknade så himla tidigt så det var segt att gå upp kan jag säga. Nu ligger hon här och flinar bredvid mig, allmänt nöjd med hicka på kuppen. Resten i huset sover och jag funderar på en tidig power walk.

Igår kväll var jag ju på en plåtning i Malmö för Swedish match då de just har lanserat en ny snussort, en ekologisk sådan så det var mycket EKO i fotandet. Vi var uppe på en tak terass först och blev fotade, sedan gick vi till ett annat tak och tog lite fler bilder. Regnet kom över oss för några minuter men försvann lika fort och fotografen Jens blev nöjd med bilderna. Snusdosan som skulle vara med på fotona så klart, heter Green Harvest och fick hoppa från hand till hand under timmarna. Det bjöds på grillspett och vitt vin också. Jag körde ju så det blev bara ett litet sniff på glaset för min del men vi hade trevligt ändå. Foton som Jens tagit kommer senare då jag fått dem...tills vidare får ni se lite "bakom kulisserna uppe på taket, intill Hotell Hilton i Malmö.



På väg till Malmö










Så nästa gång du lägger in en grön prilla under läppen kan du tänka på moi ;-)




2 kommentarer:

  1. Så klart vi ska ses igen. Det ska vi se till. Det är ju faktiskt inte långt emellan oss

    SvaraRadera
  2. Och förresten. TACK som fan för din kommentar om kroppen. Det värmde. Synd bara att det inte bara är magen som sjunkit. öven hänger fan nere i knäna hahaha Längtar till jag kan köra riktiga benövningar

    SvaraRadera