In my life

In my life

fredag 5 augusti 2011

NIKE

Igår var jag hos vår vän Ullis och blev gaddad på insidan av överarmen och....ajjj vad ont det gjorde haha. Det kändes som hon stack med en nål rakt i armhålan då hon var längst upp på överarmen. Jag höll dock ut och låg med min Iphone o surfade lite för att tänka på annat. Vad vore livet utan en Iphone :-D

Jag blev riktigt nöjd i allafall och jag kan rekommendera denna tjej att gadda er om ni vill ta er till Skåne! Hon tar 250:-/timmen och är jätteduktig på att teckna. Jag fick gärna göra reklam om henne på min blogg så om ni vill komma i kontakt med henne så adda på Facebook Ulrika N. Zerman eller kontakta henne på telefon: 0708-636761. På FB har hon många bilder att kolla på där hon har tatuerat.








Nu ska bara armarna pumpas lite också ;-)




Idag har jag och Idas syster Lovisa promenerat med Ella och Theodor har cyklat. 7km blev rundan allt som allt och vi var alla nöjda efteråt allihopa. Ja, mest Ella tror jag som sov hela rundan igenom och lite till.
Har fortfarande inte tagit mina mått på hur jag ser ut just nu, men det ska jag... Ska bara låna ett måttband av någon granne också :-)


Nu blir det lite fix innah hela familjen ska till Theodor o Villes kompisar + föräldrar och grilla.
Det blir en mysig kväll och liten träff innan dagis och skola sätter fart om några veckor.
Theodor och Alice ska gå i samma klass och hennes lillasyster Ida och Ville går på samma avd.

Trevlig fredagkväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar