In my life

In my life

torsdag 30 augusti 2012

Lite barnfri tid

På söndag har vi lyckats få barnvakt till alla barnen en hel dag. Det händer ytterst sällan. Typ aldrig, så nu passar vi på. Alla barnen ska få vara hos resp bästa kompis, så det kommer gå hur bra som helst :-)
vad ska vi göra då? Jo, vi ska åka till Ullared. VI. Utan kidsen! Ska bli underbart skönt.
Vi har provat att ha med alla, vi har haft med två och sist hade vi med Theodor som loooovade att orka gå men vad hände? Jo, han ville sitta i vagnen så fort vi kommit in nästan, så nä... min lilla fru och jag ska få gå och strosa i luuuugn och roooo *härligt*.

Har sett en vinterjacka jag skulle vilja köpa till Theodor, så jag hoppas den finns kvar. Sen kommer vi köpa presenter till killarna, då de bägge två fyller år i oktober. Samma prylar som här fast mycket billigare så varför inte bara åka dit liksom? :-)  Plus att man oftast faktiskt hittar fler roliga saker där än vad man hittar i stan i butikerna. Så ja, I löööv Ge-Kås haha.



Jackan jag kollat på till Theodor.



Ett spel med populära Angry Birds...eller Angry böögs som Theodor
trodde att det hette först *sötnöt*.


Ville vill ha piratbåt och jag tror jag ska introducera Playmobil
till honom. Tror han skulle gilla det... Han tycker om att leka med olika gubbar.

Denna fina äppeltröjan från Småfolk fick Ella häromdagen.
Tyckte den var så himla söt.


Jag lovar att visa en del sen av det jag shoppade på Ge-Kås.


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar