In my life

In my life

söndag 12 augusti 2012

Pannkakspicknick i djungeln

Jobbhelgen är över och två dagar ledig väntas. Härligt!
Igår när jag kom till jobbet så blev det en cykeltur i det underbara vädret.
Dalby söderskog, har ni varit där? Om inte, åk dit... Jättemysigt och som i en skogsdjungel som man följer genom att gå på en "brygga" på marken.
Ett ställe värt att besöka om man vill hitta lugnet...
Det blev pannkakor mitt i "djungeln" och både jag och "min" njöt av lugnet.
Och med hjälmen på igen (vi måste ha hjälm på jobbet), så cyklade vi hem och fortsatte min arbetsdag ända till kl.22.
Theodor kom med tåget och hade skoj hemma med resten av familjen i vattenspridaren och filmmys.
Idag, idag tänkte jag haft egentid med honom men vart ville han göra? Jo, han ville till fritids såklart! :-)
Ja, det är så skönt att han trivs där och vill vara där!




 




Kan aldrig säga det för många gånger - Jag tycker SÅ brao m mitt jobb och alla jag tar hand om.
Man får så himla mycket tillbaka och vi skrattar och ha skoj, både personal och brukare.
I love my job!



Kram!

1 kommentar:

  1. Ja du har verkligen ett tufft jobb vännen ;)
    så roligt att du kommer Pomp De Lux, hoppas på lika fina kläder som i våras!! KRAM <3

    SvaraRadera