In my life

In my life

måndag 13 augusti 2012

Han, hon hen

Ni är många som läser och ibland undrar jag vilka ni alla är!? Hade varit så kul att få veta :-)
Men uppenbarligen hittar människor mig/oss som leder oss till positiva överraskningar, som igår...
Vi fick mejl, jag och Ida från en journalist på en stor tidning. De skulle jobba med jämnställds-tema och könsroller och då de nästan alltid har straighta människor, så hade denna personen hittat oss och tyckte vi såg/verkade vara trevliga. Idag ringde hon upp och vi bestämde en tid...
Så nu väntas besök framöver. Kul!

Och ja, jag lovar att berätta när ni där hemma kan läsa om oss ;-)


NU kom min älskade fru hem efter passet, så nu blir det dusch och sen hoppas jag på att få lura till mig att kolla på en film. En svensk film. Typ....Livstid eller något helt annat, som typ En gång i Phuket.
Ja jag har bägge två här hemma så vi få la se ;-)


Kram banan!

1 kommentar:

  1. Hej Carola, jag är en av dina läsare och tycker det är himmelens trevligt att följa er här. Man får tips och idéer och kul läsning. Dessutom är det ju bästa sättet att hänga med i svängarna. Jag har sett ville på dagis i veckan, vi skolar in tyra denna veckan. Nu är bebisarna stora!
    Hoppas vi ses snart!
    Kram katarina

    SvaraRadera