In my life

In my life

måndag 27 augusti 2012

Nya skor på lilla divan

Idag tog jag min lediga dag till att inta Nova I Lund i min ensamhet...Hur skönt som helst.
Letade höstskor till Ella och vinterjacka till Theodor. Hittade två lila finingar på Din Sko. De håller inte alltid måttet, skorna från Din sko tyvärr...men eftersom fötterna växer fort på lilltjejen så känns det som att de kommer hålla i lagom tid i alla fall och 239:- var överkomligt tycker jag :-)  De kostade 299:- och så var det 20% på alla barnskor för medlemmar. Hade lust med den lila kängan men dagis sko? Njae...
Så det fick bli den låga modellen utav dem. Lätt att ta på, fodrad med mjukt skönt foder och snygg perfekt att ha på dagis när kylan kommer innan den riktiga vinterdojjan ska på!




Den här fick följa med mig hem. Lila blev nytt skoskåpet.

Tittade på denna jackan till Theodor men nu när jag ser den så...hmm..neee...
Jag får leta vidare helt enkelt!





BLOPPIS!!


En vinteroverall från Polarn o Pyret. Bubbelgumsrosa.
Storlek 92.
Begagnat fint skick.


Ella provar sina nya dojjor. Hon gillade dem...som alla andra skor :-)


Kram!

2 kommentarer:

  1. Ellen är lite sugen på overallen!! vad ska du ha för den? och är den ok i skick?
    KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Tack för bloggadressen! Jättefina skor på liten docka!
    Bi

    SvaraRadera