In my life

In my life

söndag 2 september 2012

Snart publiceras den

God kväll!
Idag har vi varit på shoppingtur i Ullared och Ge-Kås såklart. Det är väl dit man tar sig om man nu åker till Ullared? Jag tror det i alla fall ;-)   Det var dags att kolla lite presenter till killarnas födelsedagar och lite till Ella, Ida och hemmet hittade vi också. Ja, en fleece till mig också som jag kan ha i vinter under jackan.
Vi hade skrivit en lista på det som vi skulle kolla efter och betade av grej efter grej. Hittade lite annat också som vi kollat på i andra butiker här hemma, som var mer än halva priset där. Perfekt!
Mer om detta i ett annat inlägg.... nu om veckan som gått!

Det har vart mycket jobb och lite tid att sitta vid datorn och pga att vi endast har internet i Iphonen nu kopplat till datorn så funkar det inte alltid *sliter mitt hår*, så därför har jag varit lite borta. Jag ber om ursäkt för detta. Snart...SNART ska vi skaffa riktigt bredband. Tack och lov!

I torsdags kom en fotograf hem till oss och skulle ta lite foton på mig, Ida och småtrollen, till den blivande artikeln som ska publiceras i oktober någon gång. Jättetrevlig fotograf men mindre trevliga barn. Ville var på sitt sämsta humör och som ni vet så tycker han i n t e  om att vara med på kort och det visade han verkligen.
Annie sa i alla fall att hon fick några bra bilder, så vi får lita på det :-)



Ville i väntan på att bli fotograferad..lite fika med bullar som skulle få
humöret på topp...men tro inte att den fromma lille killen var så go sekunden efter.



Annie som fotograferar till många tidningar. Kul att få ett
ansikte på de namn man läser då och då.


Ella knaprade vindruvor och var go & glad
men hade myror i brallan då vi skulle sitta still.


Mitt under fotograferingen åkte kläderna av på den ena...

...och en tröja fick bytas på den andra haha...
(halsbandet tog hon på sig själv) BUSTROLL!


Ja, som sagt... Jag lovar att säga till när tidningen finns i butiken nära dig.
Ja, om du nu vill läsa om det reportage vi ska vara med i.


Kram!

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande!! Måste kika in här lite oftare ser jag! Va ju skitlängesedan nu!
    Kramiz

    SvaraRadera