In my life

In my life

fredag 24 augusti 2012

Malmö festival och ommålning

Hemkommen från jobbet och varvar ner lite genom att kolla runt lite på nätet..så ögonen blir naniga.
Min dag på jobbet var rolig som vanligt. Extra kul var det när jag fick reda på att jag skulle med en till Malmöfestivalen :-)  Sista dagen där och allt, så det var nice. Kom hem kl.21 så ja, lite ont i fötterna hade jag minsann efter alla promenader hit och dit...

I morgon blir det jobb igen. Ida ska med barnen till simhallen tror jag *mysigt*. Theodor åkte till sin pappa idag och hela dagen innan jag gick till jobb har bestått av målning av barnens rum. Ska målas om och även vardagsrummet. Jag lovade Ida att måla lite nu när jag kom hem men.....vart e rollen? Tänker inte väcka henne för att fråga det, så målningen får vänta tills i morgon och själv ska jag krypa ner bredvid varm fru och nana. Har lovad sovmorgon i morgon, så jag ska somna väldigt gott med öronproppar i öronen *aahhh*.

Lite egobilder är väldigt sällan jag har eftersom det oftast är jag som håller i kameran. Men här kommer några på lillsessis och mig från förra helgen då vi var på dop. Då var det fortfarande sommar *love*.





God natt gott folk!


4 kommentarer:

  1. Mina änglar. Mina finaste tjejer:-)

    SvaraRadera
  2. Hon är så söt lilla Ella!
    Du - vad heter Idas blogg - nyfiken på henne med! :)
    Bi

    SvaraRadera
  3. Eller Ida - du kanske kan tipsa mig själv!
    Bi

    SvaraRadera
  4. Öronproppar är kanon när man vill sova ut. Så skönt att plugga in dem och verkligen stänga ute alla störande ljud. Själv sover jag jämt med öronproppar. Sover så mycket djupare och bättre när det är helt tyst. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

    SvaraRadera