In my life

In my life

torsdag 16 augusti 2012

I hundra åttio

Nu har jag tagit på mig mycket arbete...
Men man får ge och ta och om jag hjälper till på jobbet denna gången så är jag säker på att jag får hjälp den gången jag behöver. Allt handlar om att ge och ta, för att det ska funka och det gör det på mitt jobb. Skönt.
Dubbelpass idag och i morgon plus inbeordrad på söndag. Goa pengar men inte så mycket träff med fru och barnen. Tur de kan vara hemma och mysa med Ida i alla fall :-)
I morgon fredag börjar Malmöfestivalen och den håller på en vecka. Insåg bara att jag bara hinner dit en enda kväll  :-(  På lördag skulle jag dit men Ida påminde om barndop så dagen blev inte av. Bara jag får höra RixFm festivalen är jag nöjd :-)  Barnen tycker nog också det är kul att komma dit och se/höra allt i staden. Älskar sånt där och det gör inte min fru lika mycket...så ibland är där delade meningar och prioriteringar vad vad vi ska göra/välja... men ja, lördagkväll är helig. Då ska jag bara dit, punkt slut.

Inredningsjakten fortsätter och min bubbla spricker snart..ja, det är nära. Till vad, undrar ni? J, den som läser får se.. ,-)

Jag vet bara att jag älskar muggarna och allt annat från Greengate . Högst upp på önskelistan i julklapp :-D

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar