In my life

In my life

lördag 11 augusti 2012

Smällkaramell

Jag tyckte det var längsen jag använde min "riktiga" kamera. Jag fotar mest med Iphonen nu för tiden och det är lite synd. Jag har en bra systemkamera men den är inte lika nära till hands många gånger.
I kväll hade jag i alla fall tänkt ta lite kort på mina små troll. Pyjamasfoton innan läggdags.. men vem somnade redan kl.17.30 tror ni? Jo, Ville. Han var så naaaanig. Det var bara att gå upp och lägga honom.
Kvar på tronen fanns tjajjsen. Vår lilla Ella som gärna är med på kort :-D
I sin pyjamas från MOLO ser hon ut som en liten karamell. Söt som socker.





En timme senare var det en till som ville gå och nana...



Natti natti


1 kommentar:

  1. Ja det var verkligen en underbar pyjamas på en himla söt tjej :) Molo har jag inte kollat så mycket på men den där var ju superfin!

    sv: Jag tog storlek 92/98 på äppeltröjan då Alva har den storleken på småfolktröjorna hon använder just nu (hon har typ 98 på lindex), men den var någon cm mindre i storleken än de andra hon har och då kändes det onödigt att behålla så det blir att skicka tillbaka. Jag tänkte egentligen höra om någon ville köpa den innan jag skickar tillbaka, för mig gör det ju ingen skillnad vart jag skickar och den var slutsåld i den storleken! så det är bara att maila elinochalva@hotmail.com om du är sugen ;) 124 kr plus porto då det var det jag betalade! Ha en fortsatt bra kväll! kram Elin

    SvaraRadera