In my life

In my life

måndag 6 augusti 2012

Prylar - till barn

Idag kom H&M katalogen och de hade massa fina nyheter från H&M Home men även på klädfronten fanns underbaringar till både killar och tjejer.
Ella har behov av långärmade tröjor, Ville i mer behov av byxor och Theodor är långärmade tröjor, han också.. Killen vill mest gå i tisha men mamma vill han sa klä sig till hösten ;-)

Sen var det då denna underbara moderna retro stilen som jag gillar och som jag och Ida planerar vårt hem.
Stringhyllor, ugglor, eames stolar, teak bord mm... Ja, vi tycker om förändring och vi har samma tankar kring hemmet så det är en ren fröjd att ligga och diskutera hur vi ska ha det...i tid och otid.


Dessa små plåtväskorna hade jag velat ha på en hylla i Ellas rum.
Dessa hittade jag på Krokodila i Växjö men de finns på ett antal webbsidor.
Bl.a inreda.com


Tycker denna lilla tjejen påminner om Ella. Samma frisyr, hårspänne på
samma sida och även numera så blond... dessutom heter hon ju Ella.
Får nog bli sådana i julklapp till vår lilla Ellsa bellsa bus.

Sjyssta höstskor till Ella. Tycker dem var snygga!
149:.- på H&M....som hittat.


Har ju en plan till killarnas rum som ska fixas och när vi var i Sthlm sågs
dessa inne på Gallerix. De hade passat in i deras rum.Mer säger jag inte... ;-)


Söta linnen i retro stil fanns även dem inne på H&M.
2-pack för 79:-
Tycker dem var jättesöta och hade klätt lillsnäckan perfekt :-)



En av mina favoriter i Sthlm är ÅHLEN`S!
Verkligen. Deras barn avdelning är rena rama himmelriket..
Å nu hade dem också fått in massa fint i retro stil.
Även finfina tapeter hade dem...ååhh...vad jag vill fixa!
Kuddar i samma mönster som tapeterna och ugglekuddarna...


Sebra har också underbara saker. Till mindre barn har de jättefina skallror och dockor.
Påslakan och mat tillbehör. Ja, massa fint.... helt i min smak.






Snart ska jag till ett byggvaruhus och köpa tillbehören till killarna rum...
Jag hoppas de kommer att gilla det. Ett lite coolare rum ska det bli.
Ja, Ville fyller ju faktiskt 3 år om två månader och är ingen liten kille längre.
Theodor och Ville delar rum, så det får bli något som passar de båda.
Jag vet nog hur de vill ha det... Jag ska nog få både Theodor och Ville att säga "Coolt"! ;-)



Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar