In my life

In my life

måndag 13 augusti 2012

Morgonstund har guld i mun

God morgon!

06.15 väckte lillsessis oss och jag hade lovat min trötta fru att få sovmorgon, såååå sagt och gjort så var det bara att gå upp :-)
Välling till lilla damen och så satte jag igång en Bamse film. Njae..val väl sisådär intressant.
Ville vaknade 45 min senare och Theodor ytterligare 30 min efter det kom Theodor ner och då hux flux ville lillkillen titta på StarWars (den tecknade) med Theodor, så så blev det.

Ella har börjat "leka" med sin docka jag köpte till henne för ett tag sen. Hon blirj ättearg när Ville tar den och håller i den och i morse, ja ni ser ju bilden nedan... Myser med lilla bebisen sin.
Den har fortfarande inte fått något namn men det får bli ett namn med omsorg...därav tar det tid haha.
Igår var jag och hämtade kläder i minsta storleken och en av Ellas minblöjor. Klart dockan ska ha blöja och kläder. Ellas bebis ju! ;-)

Idag ska jag på möte på jobbet och killarna ska till fritids/dagis och Ida får mysa hemma med Ella.
Sista tiden nu för snart börjar hon på dagis hon också.









Min lilla guldtrio *älskar er mina små stjärnor*



PS.OM ni undrar varför vi inte haft någon soffa på de senaste bilderna så är det för att den är såld och ny är på G. En större så att alla kan sitta samtidigt. Kan ju vara roligt menar jag ;-)



Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar