In my life

In my life

lördag 11 augusti 2012

Bröllops-miss....diss

Lördag och min jobbhelg. Jag är lite sur. Lite ledsen...och ja, lite besviken över att vi inte har någon släkt nära oss som kan hjälpa oss med barnen. Ja, jag vet att det är VI som bor här i skånelandet...men ändå, det suger att inte kunna göra något tillsammans just för att man har barnen ständigt. Som idag, vi är bjudna på bröllop kl.16. Daniel och Thilda ska gifta sig och det är ett barnfritt bröllop. Tyvärr fick vi ingen barnvakt så jag blir hemma med barnen.
Det hade varit fantastiskt kul att gå på bröllop och när man väl blir bjuden...men ja, man kan inte få allt här i världen.
Ida får gå bestämde jag, ör dte är hennes kollega som är brudgummen. Då tyckte inte jag det var mer än rätt att min lilla fru får gå.
Jag och mina små troll får ha en mysig kväll istället och jag hoppas på det bästa humöret fårn deras sida. Så klart ;-)

De brukar ändå vara så himla trötta klockan 19, så det blir nog tidigt i säng även denna lördag.
Googla inredning för min del i min ensamhet senare i kväll hihi.
Lite bilder i kväll också förstås.

I morgon kommer även Theodor tillbaka från Växjö. Känns som jag inte har träffat honom i sommar. Han har varit väldigt mycket hos sin pappa, vilket är kul! Nu när T börjar ettan om en vecka så blir det ju skolplikt och därmed inte längre lika lätt att bara åka iväg när man känner för det...
Nu börjar alltså allvaret för nummer 1 av 3. Min lilla skit har blivit en skolpojk. På riktigt!


Kram!

1 kommentar:

  1. Trist att inte ha nån nära som passar barnen ... Vet hur det är !!!

    // Linda

    SvaraRadera