In my life

In my life

söndag 5 augusti 2012

Stockholm i mitt hjärta...sommartid ;-)

Lite bilder blev det ju som alltid ;-)



Frukost på Hötorget. Smoothie från Waynes *mumma*


Inne i Gallerian har de massa gott! Igår köpte vi en varm bagel med
kyckling, sallad och färskost. Riktigt god.


Lina med sina nya svalor på armen *nice*


Egobild - i väntan på paraden

Har funderat på om jag skulle bli brandman?
Vad tror ni? :-D

Agnes uppträdde igår kväll som ett avslut på Priden.
Grym är hon...både att se på och att lyssna på.
Jag var i V.I.P tältet i hopp om att få se henne på nära håll haha.
Men icke.. ;-)
Ja man får passa på! Maria var så snäll och gav mig ett gratis pride-band.
V.I.P dessutom så man fick hänga med de fiiiina ;-)





Kram!

3 kommentarer:

  1. Vilken himla fin blogg :) Blev så himla glad när jag klickade in mig hit. Underbara bilder och lagom mycket text, grymt! Dig kommer jag fortsätta följa :) Garanti!

    SvaraRadera
  2. Det lät inte helt fel med Vip-band, vad kul :) sv: Tack för din snälla kommentar, jättekul att höra! Ja jag blev också förvånad när jag såg de fina uggleboxarna på ikea, det kändes att det lika gärna kunnat vara från något dyrare märke men typ 70 kr för båda två var ju så mycket bättre ;) Modern retro lät hur fint som helst, lycka till med flytten och vad kul att få inreda nya barnrum! Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Tack Jenny!
    Det var roligt att höra :-)
    Du är jättevälkommen in hit igen.
    Ha en fin kväll!

    Mvh Carola

    SvaraRadera