In my life

In my life

onsdag 15 augusti 2012

Schack matt

Två lediga dagar blev 1,5 pga ett insatt möte på jobbet. Det kändes ändå bra att ha nästan hela dagen fri igår också. Idag blir också en halv ledigt.. Börjar inte förrän kl.15 så man hinner ändå med ganska mycket.
Tänkte nu efter min sovmorgon, ta mig till gymmet och köra lite innan lunch och jobb väntar.

Igår tog sommaren slut. Eller? Inte då man kikar ut men Allsången.... Älskade Allsång på Skansen tog slut igår och ett helt år innan den där sommarkänslan kommer tillbaka. Jodå, det är sant haha.. Jag har minsann följt Allsång sen Bosse Larsson hade det. Mmmm, på den tiden ja. Jo, jag ÄR 70-talist. Javisst! :-D

Ville och Ella var supetrötta redan halv sex och när Ida efter en timme körde och hade pass så fixade jag i ordning de små trollen och Ella somnade på två röda efter vällingen. Ville fick välja Alfons bok och var inte sen på han heller att sluta sina stora blå. Resultatet blev kvalitetstid med Theodor. Han önskade att få spela schack, vilket vi gjorde innan Allsången började. Han gillar också det programmet och Måns Zelmerröv, som han kallar honom (på skoj såklart) .
Jerry Williams, garvade Theodor åt. En knasig gubbe som dansade och svängde på höfterna..Jo tack haha.

Här är en till knasgubbe!


 Theodor längtar tills han får sina egna "vuxentänder" ;-)

 Theodor var vit, jag svart...Han fick mig att behöva tänka på mina drag..
Det trodde jag aldrig om en sexåring. Han e smart, min lille kille.

Mystid med storprins då de minsta har somnat.



Nähäpp! Lite ägg i magen och sen träning!


Ha en fin dag!


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar