In my life

In my life

tisdag 21 augusti 2012

Nya bekantskaper

Har idag haft besök av en mycket trevlig tjej. En journalist från en stor tidning. Hämtade upp henne på stationen och väl hemma fixade Ida god lunch samtidigt som vi blev intervjuade om ämnet jämnställdhet.
Vem gör vad? Vem är kvinnan och vem är mannen? Eller...Är det verkligen så att någon av oss måste vara den där mannen?
Svar på detta får ni läsa i oktober någon gång troligtvis och jag lovar säga till när tidningen finnsi  butiken nära dig, dig och DIG!
Eftermiddagen har jag tillbringat på jobbet. jag och två killar jag jobbar tillsammans med. Jag tycker om att jobba med killar. Så sjuk humor haha :-)
Filmmys med frugis innan John Blund kommer och tar mig till drömmarnas trädgård och i morgon är en ny dag och träning står på schemat på mogonen. Längtar verkligen! Alldles för mycket onyttigheter har åkt ner i den här magen.

Löpning på bandet blir det (Känner inte för att springa spåret) och därefter gymmet.
Känns som det kommer bli en bra torsdag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar