In my life

In my life

söndag 27 januari 2013

Söndag i Dallan

Tröttheten i morse var ett motstånd till att ta sig upp men då vi insåg hur länge vi sovit så fick det bli ett ganska raskt tempo upp i alla fall. Vi somnade som två klubbade sälar igår i soffan halv nio och la oss sedan efter ett tag....och i morse blev vi väckta av Ville som kom in och jag trodde klockan var runt 06. Så sjukt trött! Men blev så klart glad då jag insåg att vi fått sovs så pass länge.
Efter en god frukost med ägg och bacon, så körde vi in till Lund för att kolla loppisen. Inget vidare att ha mer än ett cool Buddah för 10 spänn som numera bor i vår hylla :-)
Barnen fick korv innan vi körde hemåt igen för att ha målarverkstad.




Kollar in brorsan...
 Korv och köttbullar är Villes favorit!
 Två glada små nakenfisar som gör konstverk.

 Ella ville inte sluta att måla. Hon var hur glad som helst! :-D
 Ville målade....ett monster. Så klart ;-)
Är du klar nu Ella?
- Näjjee :-)


I morgon är det måndag igen och vardagen är här. Jobb klockan 07 och Theodor ska till morgonfritids.
Jo, han kan vara hemma längre om han vill med Ida och de små men han ber om att få gå till morgonfritids..även ibland då jag börjar jobba sent, men icke. Så kul är det inte att gå upp kl.06.
Men jag är glad han gillar det! :-)
Han kom med tåget i kväll och Ida hämtade honom efter att hon tränat. I morgon tänkte jag att jag skulle
hinna få in ett träningspass efter jobbet.

Nu är söndagsfilmen slut och det är nanedags.

Kram och natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar